27.10.11

en god ide !!!


Jeg har haft den her kommode siden jeg var 3 år gammel, jeg havde sat den i kælderen, fordi jeg ikke havde brug for den længere. Så her forleden fandt jeg den, og tænkte at jeg godt kunne bruge et nyt sminkebord, den havde brug for en makeover før jeg kunne bruge den, så jeg valgte at male den i lyse farver. den øverste skuffe til højre og venstre har jeg malet blå, den nederste skuffe til højre og venstre har jeg malet beige og de to i midten har jeg malet grå. resten af kommoden er beige. håndtagende er hvide med roser på. Jeg bruger kommoden som sminke bord. Jeg elsker kommoden og håber at i har fået inspiration af det her og bruger ideen til at i maler jeres egne kommoder :D mvh. MARLENE                            


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen