13.11.11

bøsse bryllup (hjerte)

hej,
jeg er her i tyskland hos min mos barndoms venninde og har lige spist milkakage <3 samgte meget godt og kunne virkelig tænke mig lidt mere så jeg tror jeg går ud og henter mig lidt mere ! Ellers sidder jeg bare og hygger med jazz musik og cola.......
Den 11.11.11 var vi blevet inviteret til...... vent lidt, kan aldrig helt huske det med familie! men min onkel 2.grads (min mors fætters)  bryllup, og selvfølig er han da bøsse!!! så vi var til gay wedding, grineren. min "onkel" er lidt rund i detder var da godt med mad! musik bordfodbold og øl manglede sku heller ikke. så man mødte ogs lige lidt familie som man ikke kendte før! Jeg hyggede mig da og smutter lige for at få lidt milka kage, håber at min mor ikke spiste det sidste stykke så smutter nu !!!

ps.. glæd jer til gay weddings (hjerte)

m.v.h Marlene

4 Kommentare: