2.11.11

Maskulint Efterår

HEY !
hvis i  læser modeblade har i sikkert hørt om at det maskuline er et mega hit !!
Men ja til dem der ikke vidste det læs godt efter og self. kig !
Maskulint er fedt fordi du kan lige lave en lille kvindelig "twist" med smukke ringe og en enkelt halskæde.
Skjorter , dessert shoes, hatte, fede flade sko, ankel bukser, jakkeset, og perfekt sat hår alt det er på mode til efteråret og vinteren.
 Lån din fars jakkeset og hans sorte hat evt. tag lige når du allerede er der et slips.
Min far gav mig et par skjorter det var en stor hjælp og nu kan jeg bruge dem som store kjoler eller en fin skjorte nede i bukserne.
Her kommer et par billeder og gode eksempler til hvad der er in.... så nyd det (hjerte)















 Trenchcoats er virkelig et "must have" man kan kombinere det med alt kjole, busker, shorts og nederdele !
spørg jeres far om han har et gammelt jakkeset ! Det er nice til et par fede ankel slim jeans (men man kan egentlig godt tage nogle PANG farver men det er ikke lige det jeg ville bruge)


                                  Neglene skal self. også med det der er godt lige nu er shimmering negle !
                  Højt op med håret det er DET der er godt. Men perfekt sat hår er ret fedt lige nu.
                  Hvis du ikke vil klippe de smukke lokker af så ville jeg anbefale at sætte håret op i en                   hestehale eller knold


kærlig hilsen og good luck

fra


Sophia (hjerte)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen